2016. június 16., csütörtök

Posta facepalm

Tegnap bementem postára, mert gyanús volt hogy 5 hete nem kaptam egy levelet se a postáról, holott a postafiókom ide van irányítva a címemre.

Bemegyek, hát egy nagy rakás boríték benne van. 22 levél volt a postafiókomban, alig fértek bele, úgyhogy bele voltak gyömöszölve. Csak néztem hogy ez valami rossz vicc, vagy mi.

1 levél meg volt jelölve hogy túl kevés rajta a bélyeg. (Ami nem igaz, mert akkor az 500 másikon amit elküldtem és annyi bélyeg volt rajtuk, azokon meg elég volt az 1 bélyeg?) Meg a másik postahivatalnál a másik városban feladtam 15.000 darabot, azokon is elég volt az 1 bélyeg?

A többi 19-re meg semmi nem volt se írva, se pecsételve. Meg van adva hogy 2 unciánál nem lehet nehezebb. Ezek fél unciás súlyúak. Meg nem lehetnek vastagabbak negyed inch-nél. Nem vastagabbak.

Közben a 20 ember rám mérges, hogy hol vannak már a borítékaik. Mindezt úgy hogy a posta csak úgy döntött hogy ahelyett hogy továbbították volna a címekre és kézbesítették volna őket, inkább csak belegyömöszölték a postafiókomba az összeset és kész.

Volt 1 amin a postafiókszám jó volt, épp csak nem a postahivatal címe volt rajta, hanem egy csomagküldő szolgálat címe (UPS), ami a város másik végében van. Nem tűnt fel nekik?

Meg egy levél a postahivataltól arról hogy át van irányítva a postafiókom a címre. Kérdem a postai dolgozót hogy mi van ezzel, erre mondja hogy "Ja az? Az ma jött.". De akkor miért van ráírva hogy Május 13? Most Június 16 van.

Holnap visszamegyek, de nem tudom hogy intézzem ezt el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése