2016. április 26., kedd

Amerika: Szemüveg beszerzése


A Walmart-ban van szemvizsgálat, úgyhogy felhívtuk őket és időpontot kértünk. Nagyjából 6 nappal későbbre kaptunk is.

Ma kocsiba ültünk és a Walmart felé vettük az irányt. Bent leültettek, ki kellett töltenem egy nyomtatványt, 2 helyen pedig alá kellett írnom. A kérdések között olyan dolgok szerepeltek, minthogy ki volt a korábbi szemészorvosom, voltam-e operálva, hordok-e most szemüveget, kontaktlencsét. A kérdések többsége látással és személyes adatokkal volt kapcsolatos. (Név, lakcím, ilyenek.)

Igazából a gépek mind ugyanolyanok mint a magyar szemészeknél. Azzal megnézték a szemeim.

Aztán egy másik vizsgáló szobába mentem, ott a szemészorvos feltett egy csomó kérdést a látásommal kapcsolatban. A fényes tábláról betű olvasás, majd a lencse-cserélgetés és kérdezte hogy melyik a jobb az 1-es, vagy 2-es, a 3-as, vagy a 4-es. Pont úgy, ahogy a magyar szemészek is szokták.

A végén választottam két szemüveg keretet a polcról. (25 és 50 dollárosakat). A lencsék legolcsóbbja is 110 dollártól kezdődött, tehát 2 szemüvegnél ez már elég komoly összeg, még úgy is hogy a második szemüvegnél 20%-os az árengedmény. De erre még rájött a vizsgálat díja is, és a végén 330 dollárt fizettem ki.

Mivel 200-250-re számítottam, így nem örültem túlzottan a végső összegnek.

7 nap után lehet átvenni a rendelt szemüveget.

Nem volt semmi bonyolult szöveg, minden kérdés teljesen egyszerű volt, szóval még az is könnyedén el tudná intézni, aki amúgy nem túl jó angolos.   8-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése