2013. április 10., szerda

Amerikai banki ügyfélszolgálat

A bankomnál néhány évvel ezelőttig teljesen ingyen lehetett folyószámlát nyitni és tartani. Ez megváltozott és fizetőssé tették, de a számlavezetési díj néhány módszerrel elkerülhető, például úgy, hogy van egy bizonyos összeg a számlán ami végig megvan rajta, egész hónapban. Volt egy kis bonyodalom decemberben, ami miatt fizetnem kellett a számlavezetésért. De észrevettem, hogy nem csak decemberben vontak le róla, hanem januárban is. Igen, talán jogosan, viszont a dolog morális része erősen megkérdőjelezhető volt.

Írtam a banknak egy panaszlevelet, megmondtam nekik, hogy talán a szabályzatuk szerint jogosan vették le azt a díjat, de ez akkor sem volt tőlük túl becsületes dolog, mert én nem tudhattam hogy mikortól számítják a  következő hónapot.

Nem kértem tőlük se kártérítést, se pénzt, se semmit, egyszerűen csak megírtam nekik a véleményem.

Kaptam egy gyenge magyarázatot hogy ők ekkor és akkor számolják az új hónap kedetét. Gondoltam hogy oké, ez baromság, de nem érdekel. Levettek pénzzel és így jártam.

Ma bejelentkeztem a bankszámlámra és látom, hogy mikor írtam nekik és válaszoltak, egyúttal visszakülték a  januári számlavezetési díjat! Visszaküldték a pénzt, pedig nem is kértem tőlük, hanem saját maguktól visszautalták a számlámra!

Melyik magyarországi bank tette volna meg ugyanezt? Egyáltalán válaszoltak volna a panaszlevélre? A pénzt biztosan nem küldték volna vissza, affelől semmi kétségem. Még mindig meglep, hogy egy panaszlevéllel tényleg el lehet érni azt, hogy egy cég, bank, hivatalos hely fogalkozzon egy kis problémával. Pedig itt ez nem egy különleges dolog, csak nekem mint magyar embernek furcsa.

(Azt még hozzászűzném ehhez a szösszenethez, hogy három másik alkalommal már visszakaptam a havidíjat, mikor személyesen mentem be a bankomhoz.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése