2010. november 3., szerda

Autóbaleset

Utaztunk én pedig az anyósülésen szundítottam. Egy pillanatra kinyitottam a szemem és azt vettem észre, hogy a sofőr alszik mi meg kb. 110 kilométer / órával hajtunk és épp áttérünk a szembe - sávba. Kiáltottam egyet, a sofőr felébredt, félrerántotta a kormányt, a kocsi oldalra fordult, majdnem szaltóztunk egyet, aztán hátramenetben lávágódtunk a domboldalon. Lehet hogy poénnak tűnik, de mind a ketten beparáztunk. Kész csoda hogy nem esett bajunk. Úgy 2 méterrel arrébb volt a szalagkorlát első betonoszlopa, ha annak nekivágódunk, vagy átfordul a kocsi és szaltózunk, akkor azt biztos nem éltük volna túl.

Nézzétek meg a féknyomot, van vagy 30 méteres.

A balesetet látták egy páran, meg is álltak és hívtak mobilon segítséget.

Jött 1 autómentő, 1 rendőr, 1 mentő és két tűzoltókocsi is.

Itt van egy rövid videó, a pár másodperces reklám után indul.


6 megjegyzés:

  1. Legkozelebb ne kialts, hanem fogd meg a kormanyt es huzd be a kezifeket.

    Orulok, hogy szerencsesen megusztatok a dolgot.
    A sofornek mond meg, legkozelebb az agyban aludjon :D

    VálaszTörlés
  2. Igazad van, csak én is félálomban voltam. A sofőr vagy 80 éves és levezetett vagy 13 órát egy huzamban. A visszafelé út se ment könnyen, nem viccelek, én figyeltem és rászóltam egy csomószor. Állandóan elaludt. Nem volt egyszerű a helyzet.

    VálaszTörlés
  3. ........sip......(mert nem akarok csunyát irni)örülök hogy nem esett bajotok....baxki. Romesz okosat irt, de remélem nem tapasztalatból... Hát nem tudom...szerintem nekem hang sem jött volna ki a torkomon a rémülettöl, biztos a kormányt kaptam volna el ösztönösen, de a kézifék nem hiszem hogy eszembe jutott volna....uristen....jó hogy nem lett semmi bajotok.:)Jó hogy volt ennyi lélekjelentléted.

    VálaszTörlés
  4. Mikor átfordult a kocsi előremenetből hátramenetbe és billent oldalra, akkor lepörgött előttem az életem. Abban a pillanatban arra gondoltam, hogy ennyi volt, meghalunk. Nem tudom, hogy ki vigyázott ránk, de jó munkát végzett, mert hajszálon múlt hogy nem sült el a dolog sokkal rosszabbul.

    VálaszTörlés
  5. Mondjuk valoszinu nem hagytam volna az oreget vezetni, de az mar egy masik tema. Remelem ha 80 leszek nem veszik ki a kezembol a kormanyt. :)

    VálaszTörlés
  6. Ne is mondd. Magyaráztam neki egy csomót, hogy álljunk már meg, aludjon, szeretném túlélni ezt az utat, de ő azért se. De a fő hogy megúsztuk sérülés nélkül.

    VálaszTörlés