2010. október 9., szombat

A kísértetjárta farm

Pár családtaggal felkerekedtünk és elugrottunk valami "Kísértetjárta farmra". Volt már ott vagy 100 autó a parkolóban. Kifizettük a belépőt, ahol elmondták, hogy mi merre található. Igazából nem volt túl sok épület, volt egy pizzás, egy jegyváltó, egy céllövölde féleség 3 épület és egy nagy terület. A távolból zombimoraj, sikoltozás és lövöldözés szólt a hangszórókból. Horrorfilmeket vetítettek ki nagy kifeszített vásznakra.


Először a "szellemjárta" épületekbe mentünk be. Igazából nem vagyok nagy rajongója az ilyesminek, fiatalok beöltözek mindenféle ilyesztő jelmezekbe és ránkkiabáltak meg kicsit lökdösődtek. Volt sírkamra szoba, véres orvosi rendelő, az épületek között pedig kukoricalabirintus.


Mikor átértünk az épületeken, átmentünk a traktortúrához. Az átlagéletkor 17 lehetett, én kb. 100 évesnek éreztem ott magam. Felültünk a traktor utánfutójára és kezdetét vette a túra. A hangszórókból szólt a hangos zene, a fiatalok ugráltak, a traktor pedig lassan megindult.

Volt egy csomó helyszín, többek között boszorkányégetős, erdő mélyi láncfűrészes házikós, kényszerzubbonyos ketreces, temetős. Közben boszorkányok, zombik, láncfűrészesek, Freddy Krüger és más ismert és kevésbé ismert figurák rohangáltak a traktor mellett.


Mikor végeztünk a traktoros túrával, a céllövölde következett. Én elég drágának találtam a 10 dollárt a 45 paintball lövésre. Kérdezték, hogy látom-e a narancssárga célpontot. Montam nekik, hogy talán. Igazából vagy 20 méterre volt és nem lehetett nagyobb egy 10 centi átmérőjű körnél. A sötétben nem igazán lehetett látni. A paintball ráadásul nem túl pontos, szóval jól körbelőttem a céltáblát és fogalmam sincs, hogy mit hogy találtam el. Mindegy, adtak egy kis ajándékot, valami pohárfogót és ezzel végződött a farmlátogatás.


Nem volt rossz és végül is együtt volt egy kicsit a család.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése