2017. március 23., csütörtök

Elektromos panel, kapcsoló csere

Az egyik nap úgy gondolta a víz-szivattyúnk, hogy nem akar többet dolgozni és leállt. A tippem az volt, hogy csak a házban a kút elektromosság kapcsolója romlott el. Rendeltem egy újat, és kicseréltem. De ahogy mondani szokás, "a műtét sikerült, de a beteg meghalt". Hiába volt könnyű csere, mert űgy tűnik hogy nem a kapcsoló romlott el, hanem más gond van. Bármi is az, kezdhetünk szakembereket hívni.

A csere mint írtam rendkívül egyszerű volt.

- Az elektromosságot ellenőriztem (9 dolláros digitális műszerrel.)
- A panel burkolatát le kellett szedni, ami 4 nagy csavar.
- A kapcsolóba 2 kábel megy, amiket 1-1 csavar rögzít. Azokat a csavarokat fel kell lazítani és úgy kihúzhatók a kábelek.
- A kapcsoló kicsit bele volt szorulva a foglalatába, de egy kis lazítás után ki lehetet pattintani.
- Ezt eljátszottam visszafelé és benn volt az új kapcsoló.

Néhány fénykép a műveletről:















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése